2013. december 5., csütörtök

Huszonhatodik Fejezet

Drága olvasóim!:) Nem fogok kisregényt írni, ugyanis ház beadandót kell írnom Antigoné jellemzéséről, szóval ezt egy mai lyukasóra alatt, és hétvégén próbáltam összedobni. Legalább kétszer olyan hosszú lett, mint az eddigiek, és remélem elnyeri tetszéseteket. Nem tudom, milyen lett, döntsétek el ti! Jó olvasást, kitartást a sulihoz! eszti.xx

ps.: köszönöm a 24 rendszeres olvasót, az előző fejezethez a pipákat, és a kommenteket: Cassie-nek, Szandinak, és 5 "anonymus" olvasómnak (akiktől esetleg majd egy keresztnevet kérhetnék?:) ). Fantasztikusak vagytok, jól esett olvasni a véleményeteket. Következő részt nem tudom mikor fogom tudni hozni, de egy kicsit belehúztam, és már elkezdtem írni, viszont hétvégére nem ígérem, ugyanis jövőhéten, és úgy egész szünet előtt húzós heteim lesznek. Előre is köszönöm a türelmeteket!:)


december 11. - hétfő

- Hol az istenbe voltál, Remy? A tanár beírta igazolatlan órának. Van fogalmad róla, ez mit jelent? - kezdte szokásos kioktatását, amihez semmi kedvem nem volt.
- Zoe, nem érdekel - mondtam kissé túlreagálva. Dühös voltam, de nem rá, ő mindössze rosszkor volt rossz helyen, így rajta töltöttem ki.
- Oké. Jézusom, csak mondtam. Mi a fene bajod van? - suttogta erélyesen, majd teljesen magamra hagyva elindult a következő óránkra. Némán követtem léteink útját, amely a matektermünk felé vezetett. Egyikünk sem szólt, mindketten szótlanul pakoltuk ki cuccainkat, mindössze az osztály zajongott körülöttünk, a köztünk fennálló csend viszont kellemetlen volt. Hangosan sóhajtottam fel, számat szólásra nyitottam, ám azonban a hangok bennrekedtek, amint megszólalt a fülsiketítő csengőszó. Jókedv lett úrra a termen, amikor mindenki elfoglalta helyét, mégis hiányérzetem volt. Alaposan néztem magam mögé, amikor kinyílt az ajtó, én pedig ijedtemben azonnal affelé néztem, ahol a tanárunk nagy mosollyal az arcán fogadott bennünket, mi pedig megdöbbentünk vidámságán. A geometria általában sosem tartozott a szeretett tantárgyaink közé, zsémbes tanárunk pedig folyamatosan megkeserítette életünket, bárhogyan próbáltunk kedvében járni, egyszerűen nem ment. Sosem nevetett vicceinken, nem beszélt élete történeteiről, egy-egy eszébe jutott emlékről, mint a legtöbb tanár. Csak az anyagot diktálta, és monoton hangon beszélte végig az órát, ami számunkra felért egy kínszenvedéssel, könyörtelen számonkéréséről nem is beszélve. Összevont szemöldökkel bámultunk rá, ahogy szinte csillognak szemei az örömtől, miután pedig Owen belépett az ajtón vigyorogva, mindenki furcsán nézett rájuk.
- Mr Green, várjon! Meg alá kell írnia néhány papírt! - szólt utána tanárunk, amikor elindult volna a helyére. Szemrebbenés nélkül, mosollyal az arcán vett száznyolcvan fokos fordulatot, majd visszasétált a tanári asztalhoz.
- Egyszerűen briliáns. Szebbé tette a napomat, Mr Green! - kiáltott fel boldogan, nekünk pedig azonnal leesett a tantusz, amint tanárunk beavatott a kulcskérdésbe. Előrehozott érettségi, száz százalékos írásbeli, szóbeli, kitűnő bizonyítványok, az iskola büszkesége - ám ezek a szavak mind elillantak amellett, amit akkor éreztem, amikor tekintetével megtalálta az enyémet. Mosolyából kissé visszább vett, mégis elbűvölően nézett rám. Szempillái megrebegtek, ahogy visszafordult a matektanár felé, aki büszkeséggel mesélt Owen jövőjéről, mintha csak a saját fia sorsáról lenne szó. Talán kicsit túl feltűnően néztem, mégsem tudtam levenni a figyelmem gyönyörű alakjáról. Az összes reggeli sérelmem elmúlt, ahogy megláttam őt. A fiút, aki angyali külsővel rendelkezett, és oly nagy melegség áradt belőle, amikor mosolyával elkápráztatta az embereket. Semmi másra nem tudtam gondolni, minthogy megérintsem bőrét, halljam újra felcsendülő nevetését. Gondolatok százai bukkantak fel elmémben, a világ megszűnt körülöttem, és ismét csak őt láttam. Őt, aki annyira tökéletes volt a szememben, minden hibája ellenére is, néhai viselkedését elfeledve. Percekig csak bámultam őt, elvesztem látványában, úgy éreztem magam, mint egy béna szerelmes filmben, ahol a lány folyamatosan bámulja az álmát. Az elérhetetlen álmát, hiszen Owen számomra csak az volt. Aztán beugrott Chase mosolygó arca, tekintetemet azonnal leszegtem a padra, kisebb bűntudatot éreztem miatta, hogy miközben másért esedezem, vele vagyok együtt. Másba vagyok szerelmes, de Chase olyan más, mégis mintha kihasználnám. A csodálatos fiút, aki nem ilyen lányt érdemel, mint én. Ő egy olyan személyt érdemel, aki tökéletes hozzá, és feltétel nélkül szereti. Én sosem fogom tudni megadni neki azt, ami járna neki, ő mégis mellettem van, noha ezt jól tudja, nem fogom tudni úgy szeretni. Több, mint három hét alatt a kapcsolatunk olyan fordulatot vett, amit lehetetlen elmagyarázni. Ő lett az én legjobb barátom, aki folyamatosan mellettem állt, segített nekem, és mindössze a jelenlétével boldogabbá tett. Olyan harmóniát hozott az életembe, amit nagyon régen éreztem. Vele minden olyan más volt, nem egy erőltetett kapcsolatot, ami csak a látszatra volt jó, hanem szükségünk volt mindkettőnknek, hogy törődjön valaki velünk. Szükségünk volt egymásra, és ő szinte olyan volt számomra, mint egy testvér. Mintha ő lett volna az én bátyám, amire mindig is vágytam. Nem tudom, meddig lehettem gondolataimba zárva, mígnem arra lettem figyelmes, hogy halk kopogás rázza fel az osztályt beszélgetéseikből.
- Szabad! - szólt erélyesen tanárunk, és kissé dühös volt, amiért megzavarták legfontosabb óráján.
- Jó napot, Mr Richards. Zoe Crawford-ot szeretném kikérni - mondta félénken, mire a tanár bólintott jelezve, hogy elmehet. Bágyadt mosollyal fordult Zoe felé, aki a padból feltápászkodva összepakolta holmiját, és az ajtó felé igyekezett. A titkárnő nyugtalan érzést keltett, és tudtam, hogy valami nincsen rendben, ahogy sajnálkozva nézett végig a termet elhagyó lányon. Percekig a becsukott ajtót néztem, és valamiért vártam, hogy visszajöjjön, ám amikor halk zokogást hallottam kintről, teljesen lefagytam, állításom pedig bebizonyosodott, valami szörnyűség történhetett.
- Mrs Armstrong. Kérem oldja meg az egyenletet - szólított fel tanárunk, amire felkaptam tekintetemet. Az elmúlt pár percben teljesen kikapcsoltam, rettegve hallgattam a folyosóról beszűrődő hangokat, majd cipősarkak kopogását, amint elhagyják a kihalt helyiséget. Mindenki furcsán nézett az ajtóra, mintha mindenki azt várná, hogy kinyíljon, és kiderüljön, mi a fene van, de ez nem történt meg.
- Mrs! Nem érünk rá egész nap - dobolt idegesen Mr Richards, én pedig a tekintélyt követelő hangjára feltápászkodtam a padból. Próbáltam minden kizárni gondolataimból, és a táblán felírt egyenletre koncentrálni, de egyszerűen nem ment. Ahogy végignéztem a másodfokú egyenleten, hossza szinte végtelenig nyúlt -legalábbis számomra-, és jelenleg azt sem tudtam, hogyan kezdjek neki. Túl sok minden kavargott a fejemben, túlságosan összezavarodtam. Percekig szenvedtem a táblánál mozdulatlanul, mindössze a krétáért nyúltam, de teljesen felesleges volt, hiszen nem tudtam semmiképpen sem hozzákezdeni.
- Üljön le! - mondta idegesen, orrnyergét lassan elkezdte masszírozni, valamiféle megnyugvást várva ettől, én pedig kisebbre húztam össze magam, ahogy helyet foglaltam.
- Nem is tudom mit képzelnek magukról! Mindegyikőjüket egytől egyig meg fogom buktatni! - kiabált percekig, amit a szó szerint életmentő csengő szakított félbe. Idegesen kapta fel a naplót, sebtében rohant ki a teremből, utána közvetlenül pedig én mentem ki, és a szekrényemhez siettem, nem törődve a gúnyos megjegyzésekkel, amikkel illettek. Előkaptam a telefonomat, és azonnal tárcsáztam Zoe számát, akinek hangja a vonal túlsó végén bizonytalanul csendült fel.
- Zoe hol vagy? Mi történt? - kérdeztem rá rögtön, testemmel a szekrényem felé fordultam, ahogy meghallottam sírását, homlokomat a hideg vasnak döntöttem, ezzel lehűtve felforrósodott testemet.
 - Remy - suttogta a vonal túlsó végén.
- Mi történt, Zoe? - ismételtem meg kérdésem halkan.
- Cha -chase - hangja elhalt, éreztem ahogy a szívem összeszorul a név hallatán.
- Nyögd már ki - rivalltam rá nyersen.
- A St Louis kórházban van, Remy. El fogom veszíteni - zokogott fel még jobban, és ez volt az utolsó dolog, amit hallottam. Lábaim gyengének bizonyultak megtartani súlyomat, lassan ereszkedtem le a szekrény mentén a földre, a körülöttem lévő emberek furcsán néztek rám, miközben én halkan felsírtam, de egy pillantás után elmentek a közelemből.
- Remy, szólalj meg! - suttogta egy rekedt, mély hang, könnyáztatta szemeimmel az alakra néztem, aki állam alá nyúlt. - Nézz rám! Jól vagy? Mi történt? - tette fel kérdéseit túl gyorsan, a szívem pedig megszakadt, zokogni kezdtem. El fogom veszíteni - Zoe hangja járt a fejemben, Owen aggodalommal teli tekintete egyre jobban elhomályosodott.
- Szólalj meg - nyögött fel idegesen, mégis lassan tagolva a szavakat. a folyosó elhalkult, ahogyan megszólalt a csengő, a diákok szétszéledtek a termekben.
- Meg fog halni - böktem ki az egyetlen értelmes mondatot, és a legszörnyűbbet, ami folyamatosan gondolataimban járkált.
- Ki? - suttogta, hideg kezeimet kezei közé vette.
- Chase - ejtettem ki lassan a szavakat, forró leheletét arcomon éreztem, ahogy halkan sóhajtott.
- Hol van most? - kérdezte.
- St Louis kórház - az agyam kikapcsolt, ahogy magához ölelve felhúzott, és átfogta derekamat. Valószínűleg ha nem ilyen helyzetben, nem így, és nem most tette volna, a legboldogabb embernek éreztem volna magam, ám amikor felfogtam tetteinek súlyát, meghátráltam tőle.
- Hová mész?- motyogtam.
- Elviszlek - jelentette ki egyszerűen, tiltakozni nem maradt erőm, csak hagytam, hogy magával vigyen. A pillanatok elrepültek, egyetlen dolog ami körül forogtak gondolataim, hogy látnom kell. Nem emlékszem hogyan, mikor, és főként hogyan érkeztem meg, de mire észbe kaptam, a következő pillanatban már az üvegablak előtt álltam, ahonnan néztem Chase nyugodt testét, mellette Zoe zokogó alakját. Kezeim öntudatlanul tévedtek a kilincsre, halkan, kisírt szemekkel nyitottam be a kórterembe.
- Remy - pattant fel Zoe, Chase kezeit elengedve hozzám rohant, majd szorosan átölelt. kapaszkodott belém, ahogyan én belé.
- Az orvosok azt mondták, napjai vannak hátra. Meg fog halni, Remy - nézett rám, szemeim elkerekedtek.
- Mégis mi történt?
- A szíve. Szívrohama volt. Az orvosok újraélesztették, de túl gyenge a szívverése. Napjai vannak hátra - ismételte meg suttogva, mintha még nem fogta volna fel a szavak jelentését. Napjai vannak hátra.

***

Csendes voltam, egyszerűen nem tudtam felfogni a szavak jelentőségét, amik órákkal ezelőtt kiderültek. Nem tudtam gondolkodni, teljesen üresnek éreztem magam, szemeimből megállíthatatlanul folytak le a könnyek, csak bámultam ki a fejemből. Az agyam kikapcsolt, nem mozdultam, valósággal megfagytam, az egyetlen dolog, ami visszarántott a valóságba Chase nyugodt teste mellett az orvos volt. Zoe régen álomba sírta magát, miután felhívta szüleit, én pedig csak előre néztem. Nem beszéltem, nem tettem semmit.
- Hölgyem, kérem menjen haza. Nem tesz jót a betegnek, ha itt vannak. A kisasszony megvárja a szüleit, de maga menjen haza pihenni - tette a vállamra a kezét. - Sajnálom, de nem lesz jobb az állapota, ha itt marad.  Altatás alatt van, egy ideig még biztosan nem fog felébredni. Talán holnap reggel. Addig magának is szüksége van a pihenésre - mondta, majd bágyadtan rám mosolygott. - Egy fiatalember várja magát - mutatott mögénk. Bólintva álltam fel, jelezve, megértettem amit mondott, és semmi keresnivalóm tovább itt. Próbáltam halk lenni, és nem felébreszteni Zoe-t, de az ajtó akaratlanul is megnyikordult, ahogyan kinyitottam, amire még ha nem is Zoe, de Owen felkapta tekintetét. Fáradtan mosolyodott el, tekintetét végig rajtam tartotta, és mintha sejtette volna, mire van szükségem, azonnal karjaiba zárt.
- Annyira sajnálom. Reggel elmegyek érted, és behozlak, oké? - tolt el egy kicsit magától, hangját éppen hogy meghallottam a csendben. Rekedt volt, halk, és olyan bizonytalan. Némán bólintottam, hangok nem jöttek ki torkomon, élőhalottként sétáltam ki a kórházból, érzelemmentesen végignézve az itt éjszakázó betegek hozzátartozói. Lépteim hangja csengett az üres folyosón, teljesen szétestem legbelül, mégsem éreztem semmit. Mintha eltűnt volna az összes érzelmem mindössze pár óra alatt.
- Köszönöm - dadogtam az ajtónk előtt.
- Semmiség - suttogta, lehelete a fagyos levegőben meglátszódott. A leszálló éj borúságot hozott, a fekete felhők nem csaptak be minket, szakadatlanul esett a hó az egész környéken,a téli időszakhoz hűen. Owen intett egyet, és autójával elhajtott előlünk, én pedig gondolataimba zárkózva nyitottam ki az ajtónkat, lehajtott fejjel húztam le a csizmámat. Egyszerűen nem tudtam felfogni a hallott szavakat. Egyszerűen ez nem történhet meg velem, nem hagyhat itt, ebben az elcseszett világban az egyetlen ember, aki sokat jelent számomra.
- Mégis merre voltál ilyen sokáig? - hozott vissza a valóságba egy magasan csengő női hang.
- Eddig sem érdekelt, ezután sem kell tudnod róla. Nem a te dolgod - suttogtam bágyadtan, egyszerűen nem volt kedvem vitázni.
- Komolyan? A lányom vagy, mellesleg nem beszélhetsz így velem! - ordított utánam, majd egy nagy levegővétel után folytatta. - Ha kérdeztem valamit, válaszolj! Semmi tisztesség nincs benned, semmi ízlés, semmi. Egy sen... - nem hagytam befejezni, nem akartam hallani, ahogy kimondja a szavait. Az adrenalin felszökött ereimben, a pulzusom az egekben járt, a felszabaduló feszültség utat tört magának, még ha nem is szavai miatt kaptam fel, tökéletes alkalom volt, hogy a mai nap nehézségeit kikiáltsam magamból.
- Tűnj el az életemből, és ne érdekeljen! Nem akarom hallani, mennyire nem ilyen gyerekre vágytál, nem akarom azt érezni, hogy egy senki vagyok, akit bármikor meglátsz, a földbe tiporsz. Csak nem akarom feleslegesnek érezni magam - mondtam ki határozottan, hangom mégis megremegett, kezeim fáradtan ejtette fáradtan estek le testem mellé. - Nem akarlak látni, nem akarok veled veszekedni. Nem viselkedsz úgy, mintha az anyám lennél, mindössze egy olyan személynek tartasz, akit örök életeden át gyűlölhetsz, mert elrontottam a fiatalságod. Csak hagyj élni anélkül a tudat nélkül, hogy mennyire keresztülhúztam a tökéletes életed! Keress más elfoglaltságot rajtam kívül, akivel veszekedhetsz. Nem veszed észre, hogy tönkreteszed az életemet? Hogy nem akarok veled többet beszélni? Nem akarok tudomást venni rólad? - fejeztem be a kérdéseket megválaszolatlanul hagyva a megfagyott levegőben. Csöndesen néztük egymást, míg végül lemondóan enyhén megráztam a fejem, és sarkon fordulva becsaptam a szobám ajtaját. Sírtam legbelül, mégis néma maradtam. Túl sok volt a mai nap, ezernyi szörnyűséggel. Túl rosszul éreztem magam, túl sok minden kavargott a fejemben. A fájdalomnak köszönhetően a régóta felgyülemlett kérdések hangot adtak maguknak, belém pedig a lelkiismeret hulláma csapott. Semmi másra nem tudtam gondolni, hirtelen Chase arca ugrott be, és tudtam, rosszul cselekedtem. Zokogtam, ordítottam, vissza akartam forgatni az időt, meg nem történtté akartam tenni az egészet, de mivel ez lehetetlen volt, bocsánatot szerettem volna kérni. Hangtalanul nyitottam ki az ajtót, de amint kiléptem, abban a pillanatban a hálószoba halk csattanással bezáródott. Kezeimet az ajtófélfára csúsztattam, fél szemmel kukucskáltam ki a sötét folyosóra. Ez a hajó elúszott. Mégis mindenáron helyre akartam hozni, hisz az eszem azt súgta, hogy bármi ellenére is, de szívem legmélyén mindig is szerettem azt a személyt, aki egész életemet végigkísérte. Nem akarom elveszíteni őt is, nem akarok magamra maradni.

8 megjegyzés:

  1. NEHOGY MEGHALJON!!NEEE CSAK EZT NE!!!MENTSE MEG VALAHOGY KÖNYÖRGÖK NEM HALHAT MEG!!!!!!Ő volt a kedvenc szereplőm:"( Bár Owent most megszerettem.Lécci hozz részeket nagyon gyorsan!!xxanonymusxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, lehet ezzel kicsit csalódást fogok okozni, sajnálom. Ha holnap lesz időm írni, akkor felrakom, viszont ha nem, akkor csak jövőhéten tudom hozni.:( Kitartás!:') xx

      Törlés
  2. Szia!
    Megérte várni erre a részre!Igazából nem szeretem azokat a blogokat amikben a srácok nem híresek, nincsenek "együtt" és nem ugyanaz a nevük. De a tiéd tetszik! Remélem hamar jön a következő!:-)
    Ui.: én írtam az előző bejegyzésben amit töröltél! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és sokat jelent, hogy ezt gondolod:'3 Nagyon aranyos vagy!:)
      ps: egy olyan bejegyzést töröltem, amit maga az írója törölt, így végül is a törlést töröltem ki:D

      Törlés
    2. Az utolsó mondatodat nem igazán értettem, de oké! :-D várom a részt!

      Törlés
  3. IMÁDOM!!!:OOO Megbőgettél:'( És végre valahára Owen is édes volt:33Könyörgök hozd gyorsan az új részt!!<3xxdreamgirlxx

    VálaszTörlés
  4. a dreamgirl egyenlő az @@álomgirl@@el :D xDD

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm "dreamgirl", igazán aranyos vagy:33 Szeretném a hétfőt letudni, ugyanis történelemre sokat kell most tanulnom, viszont utána ha minden jól megy, tudok írni!:)

    VálaszTörlés