2013. december 24., kedd

Írói utószó

Utolsó kis szösszenet...

Drága olvasóim! Ez az utolsó bejegyzésem ezen a blogon, hisz mint mindennek, ennek is eljött a vége. Lehet, sokan csalódtak a történetben, nem tartották elég jónak, lehet valaki szerette, valaki nem. Nos, nem is tudom mit írjak. Igazából annyi minden lenne, amit szeretnék, mégsem tudom elmondani. Először is mindennél jobban köszönöm nektek, hogy életben tartottátok ezt a történetet, és mosolyt varázsoltatok az arcomra, amikor elolvastam egy-egy kedves megjegyzést. HIVATALOSAN is befejezettnek nyilvánítom ezt a blogot. Ez volt az első olyan történetem, amit végigvittem, ami egy kissé meghatározta az életemet. Rengeteg elképzelésem volt az elején, amit később teljesen másképp valósítottam meg, mégis valamiért nagyon a szívemhez nőtt ez a történet. Imádtam minden percét, amikor leülhettem írni, és az iskola mellett még ha néha "tehernek" is éreztem, akkor is örömmel ültem le írni. Rengeteg dolgot kaptam ettől a blogtól, elsősorban olyan aranyos embereket "ismerhettem" meg, akik belopták magukat a szívembe.
BLOGGAL KAPCSOLATBAN: hat díjjal, öt oklevéllel, 27 rendszeres feliratkozóval, megannyi kommentelővel, és támogatóval, több mint 14ezer látogatóval zárom le a kis fantáziatörténetemet.

blog nyitása: 2013.05.29.
blog zárása: 2013.12.20.

Nem akarom rabolni a szót, úgy érzem, egyszerűen nem tudok többet írni, lelkesedés, és öröm tombol bennem. Remélem tudtam valamit nyújtani, amit szerettetek, - esetleg utáltatok -. Most, így utoljára még egyszer tényleg nagyon szeretném megköszönni mindenkinek, aki egyáltalán belenézett, és talán most, utoljára esetleg leírhatjátok az érzéseiteket, véleményeteket:) Mindenkinek kellemes ünnepeket, eseménydús szünetet kívánok, és boldog új évet kívánok.xx

4 megjegyzés:

  1. Drága essie!
    Nagyon jó volt végigkövetni a blog és egyben a történeted minden mozzanatát, igaz, hogy nem az elejétől olvaslak. Láttalak fejlődni írás terén, nagyon gratulálok hozzá. Nagyon fog hiányozni a blogod, de a legnagyobb vágyam, hogy egy történet se érjen soha a végére,sajnos most sem fog tudni megvalósulni. Szerettem olvasni Remy életét, mintha csak egy átlagos lány mindennapjait éltem volna át, ami egészen szívszorító élményekkel gazdagított.
    Boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket kívánok Neked, essie! Kívánom, hogy legyen még sok ilyen sikeres blogod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon drága vagy:)! Neked is legboldogabb ünnepeket, minden jót kívánok az újévre!:)

      Törlés
  2. Én azt hiszem már mindent leírtam, amit szerettem volna. A prológus nagyon tetszett, jó ötlet volt Owen szemszögéből leírni. Tökéletes befejezés.
    Köszönöm, hogy megírtad ezt a csodás történetet! Remélem még olvashatlak.
    Kellemes ünnepeket kívánok Neked és a Családodnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon köszönök mindent, a sok kedves szavakat.:) van egy másik történetem, remélem elnyeri tetszésedet, ha beleolvasol(HA van kedved), és még egyszer nagyon köszönöm! Egy csodálatos ember vagy! Neked is, és a családodnak a legjobbakat kívánom, legyen kellemes ünnepetek!:)xx

      Törlés